17 سوال رایج نزدیکی در بارداری + 7 پوزیشن نزدیکی
نوشته شده توسط : تیم پزشکی

سوالات شما درباره نزدیکی در بارداری

1- آیا نزدیکی یا ارگاسم در بارداری باعث سقط جنین یا انقباض عضلات می شود؟

در موارد بارداری طبیعی و کم خطر، پاسخ خیر است. انقباضاتی که در طول و پس از ارگاسم حس می کنید، کاملا متفاوت از انقباضات زایمان است. با این حال باید با پزشک صحبت کنید تا مطمئن شوید حاملگی شما در معرض خطر قرار نمی گیرد.

پزشکان معمولا توصیه می کنند خانم ها در طی هفته های آخر بارداری از داشتن رابطه جنسی اجتناب کنند، زیرا اسپرم شامل یک ماده شیمیایی است که انقباضات را تحریک می کند.

2- چه زمانی نباید در بارداری رابطه جنسی داشته باشید؟

اگر یکی از موارد بارداری های پر خطر زیر را داشته باشید نباید رابطه جنسی داشته باشید:

به خاطر داشته باشید که اگر پزشک تاکید می کند رابطه جنسی نداشته باشید، به معنی نداشتن ارگاسم یا تحریک جنسی نیز می باشد.

3- بارداری چگونه می تواند بر زندگی جنسی شما تاثیر بگذارد؟

علاقه و تمایل شما به رابطه جنسی در طول بارداری تغییر می کند. افزایش و کاهش میزان هورمون ها و سایر تغییرات در بدن ممکن است بر روی میل جنسی شما تأثیر بگذارد. در اینجا برخی از تغییرات میل جنسی در دوران بارداری ذکر شده است:

1- سه ماهه اول:

تغییر سطح هورمون در اوایل بارداری و تغییر شکل بدن ممکن است باعث شود بیشتر احساس جنسی داشته باشید. اما این تغییرات ممکن است منجر به کاهش میل جنسی، خستگی، معده درد، حساس شدن سینه ها و تکرر ادرار شود.

2- سه ماهه دوم:

ممکن است در طول سه ماهه دوم احساس بهبودی کنید. ناراحتی هایی که در سه ماهه اول داشته اید از بین رفته یا می توانید آنها را در سه ماهه دوم کنترل کنید. شکم شما در حال بزرگ شدن است اما هنوز به اندازه کافی کوچک است تا رابطه جنسی راحتی داشته باشید. در واقع، ممکن است بخواهید رابطه جنسی بیشتری نسبت به گذشته داشته باشید!

زنان در دوران بارداری خون زیادی دریافت می کنند و بیشتر این خون در زیر کمر جریان دارد. این افزایش جریان خون باعث می شود راحت تر ارگاسم داشته باشید. ارگاسم زمانی است که از رابطه جنسی لذت می برید. هنگامی که ارگاسم می شوید، در داخل و اطراف واژن احساس انقباض می کنید.

3- سه ماهه سوم:

ممکن است با نزدیک شدن به پایان بارداری، کمتر میل جنسی داشته باشید. همانطور که شکم شما بزرگتر می شود، موقعیت های جنسی ناراحت کننده تر می شوند. ممکن است کمتر به رابطه جنسی علاقه نشان دهید، زیرا بیشتر به زایمان و داشتن نوزاد جدید فکر می کنید. 

 

ادامه در لینک زیر

17 سوال رایج نزدیکی در بارداری + 7 پوزیشن نزدیکی

 

 





:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: